כאשר מחפשים את האפשרות הטובה ביותר לחיסכון, עומדת בפנינו קופת גמל להשקעה – הזדמנות מעולה לחיסכון ללא תלות, בין אם אתם מחפשים כלי חיסכון לטווח הקצר, הבינוני או הארוך. זהו אפיק חיסכון שמאפשר לכם לשמור על הגמישות שלכם ולהחליט מתי למשוך את הכספים.

אחד היתרונות הבולטים של קופת גמל להשקעה היא הגמישות. בניגוד לקופות הגמל המסורתיות, המגבילה את המשיכה של הכסף עד לגיל הפרישה, היא מציעה את האפשרות למשוך את הכסף בכל זמן, וכך היא מגבירה את גמישות החיסכון.

קופת גמל להשקעה היא אפשרות חיסכון המתאימה לכל מטרה וניתנת לפתיחה באופן עצמאי. עם זאת, ועל אף היתרונות הרבים שלה, מרבית האנשים לא יודעים כיצד עליהם לבחור את הקופה הנכונה עבור מצבם הפיננסי והרצונות שלהם.

אם גם אתם מעוניינים לפתוח קופה אבל רוצים להיות בטוחים שאתם עושים את זה כמו שצריך, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא.

האם קופת גמל להשקעה היא האפשרות הנכונה עבורכם?

קופת גמל להשקעה היא בראש ובראשונה מכשיר חיסכון המתאים לכל אחד. אם אתם רוצים להתחיל לחסוך בשביל הילדים שלכם, אם אתם בני 30 ורוצים להבטיח את העתיד הכלכלי, או אפילו אם אתם כבר בשנות ה-50 ורוצים להוסיף עוד אפיק לחיסכון שלכם – קופת גמל להשקעה תהיה התשובה.

קופת גמל להשקעה

היתרונות של קופת גמל להשקעה

הקופה מציעה מגוון יתרונות בעיקר למי שמחפש אפשרות חיסכון אטרקטיבית ומשתלמת. תחילה, היא מאפשרת לכל אחד להשקיע את כספו לפי העדפתו האישית, במגוון מסלולים.

שנית, ההנהלה המקצועית של הקופות מבטיחה את ההתערבות הכלכלית הנכונה שיכולה להביא לתשואה גבוהה לאורך זמן.

כמו כן, היא מספקת אפשרות לניהול כספים בצורה גמישה, כאשר ניתן להוציא את הכסף בכל עת, תוך שמירה על יתרונות מס אם מחכים עד לגיל הפרישה.

כל אלה הופכים את קופת הגמל להשקעה לבחירה מושכלת לכל מי שמחפש לנהל חיסכון חכם ויעיל.

אילו גורמים לשקול בבחירת קופת גמל להשקעה?

בעת בחירת הקופה המתאימה עבורכם, כדאי להתחשב בשלושה גורמים עיקריים:

  1. איכות הניהול הכלכלי (שקיפות התשואות ההיסטוריות של הקופה לאורך השנים).
  2. גובה דמי הניהול ותמורתם.
  3. מגוון האפשרויות והמסלולים להשקעה בתוך הקופה

קופה בוחרים לפי התשואה

כמובן שהפרמטר הראשון שאנחנו חייבים לקחת בחשבון כשאנחנו בוחרים קופת גמל להשקעה היא התשואה שהקופה מניבה לבעליה.

מן הסתם, הרצון הגדול ביותר של כל בעלי קופות הגמל הוא להנות מתשואה גדולה כמה שיותר, כזו שתאפשר להם בסוף התקופה לקבל סכומי כסף משמעותיים הרבה יותר מאלו שהם הכניסו אליה.

כמובן שהתשואה ואפיקיה יכולים להשתנות במרוצת השנים, אך כבר בעת הבחירה הראשונית חשוב לבחור בתשואה שנראה שעתידה מזהיר.

קופה בוחרים לפי זמן ההשקעה

בדומה לתוכניות חיסכון שהבנקים מציעים ללקוחותיהם, גם קופת גמל להשקעה יכולות לשמש את המשקיעים בהם לתקופות זמן שונות. בעוד שיש אנשים שיבחרו להקים קופת גמל עבור תקופה של עשור, לא מעט אנשים בוחרים להפריש כספים לתקופות אלו על מנת שהם יוכלו להנות מסכום משמעותי נוסף בגיל הפרישה.

משך הזמן של ההשקעה הוא חשוב מאוד בזמן בחירת הקופה, משום שהוא משפיע על שאר האלמנטים שלה, לרבות דמי הניהול.

קופה בוחרים לפי דמי הניהול

בהמשך ישיר מהנקודה הקודמת שלנו, אנחנו לא יכולים להתעלם מעניין דמי הניהול. כמו כל שירות פיננסי שאנחנו מקבלים, גם על ניהול של קופת גמל להשקעה עלינו לשלם דמי ניהול חודשיים. עם זאת, קרנות שונות ומסלולים שונים דורשים דמי ניהול שונים.

פעמים רבות ניתן לנהל משא ומתן בנוגע לגובה דמי הניהול, אך ישנן רגולציות בחוק המאפשרות למנהלי הקופות לגבות רק סכומים מסוימים. מסיבה זו, חשוב מאוד להיות מודעים לדמי הניהול שהקופה העתידית תדרוש מכם ולהבין האם מדובר בסכום שאתם יכולים לחיות איתו.

קופה בוחרים לפי הגוף המחזיק בה

בניגוד לחיסכון בבנק שכל אחד יכול לפתוח לבד במסגרת החשבון שלו, קופות גמל המיועדות להשקעה דורשות הרשאות מיוחדות והבנה מעמיקה בעולמות הפיננסים. ככאלו, רק גופים גדולים וייעודים לנושא יכולים לפתוח קופות גמל ולהציע שירותי אחסון וניהול שלהם לציבור הרחב.

בישראל של היום יש לא מעט חברות וגופים המאפשרים לקהל לקוחותיהם להנות משירותים מקיפים של קופות גמל, לכן חשוב שתשקיעו במחקר שלכם. הבינו מה הם ההבדלים בין ההצעות של החברות השונות, מי תעניק לכם את התשואה והשירות הטובים ביותר ועל מי אתם באמת סומכים עם הכסף שלכם לאורך שנות ההשקעה הרבות שתעשו. 

קופת גמל להשקעה פותחים עם אנשי מקצוע

בעינינו, הטיפ הכי טוב שאנחנו יכולים לתת לכם בנוגע לבחירת קופת גמל להשקעה היא לעשות את כל התהליך יחד עם סוכנות ביטוח, בעיקר אם מדובר בקופה הראשונה שלכם.

אנחנו בסוכנות ״דואט״ נשמח לעבוד יחד אתכם עד שנמצא את המסלול ואת הקופה שיענו על כל הצרכים שלכם, לדייק את תהליך הבחירה ולענות על כל השאלות שאולי יעלו לכם לאורך הדרך.

לקביעת שיחת ייעוץ ראשונית עם אחד הנציגים שלנו תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון: 1-700-50-20-29.

דילוג לתוכן