ביטוח דירקטורים ונושאי משרה

לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

האם יצא לכם לשמוע בעבר על ביטוח דירקטורים ונושאי משרה? אם התשובה שלכם היא ״לא״ – דעו שזה לגמרי בסדר. מדובר בסוג ביטוח ייחודי בנוף הביטוחי הישראלי, והוא מיועד עבור חלק מאוד קטן מהאוכלוסייה. עם זאת, במידה ואתם חברי דירקטוריון, נושאי משרה מהותית או מנהלים של אנשים העוסקים בעבודות אלו: כדאי שתמשיכו לקרוא.

ממש כאן למטה אספנו לכם את כל המידע שחשוב לדעת בנוגע לביטוח דירקטורים ונושאי משרה, ביטוח שיוכל לבוא לעזרתכם, לעזרת העובדים ולעזרת העסק שלכם גם ברגעים הכי קשים והבלתי צפויים של החיים ושל העבודה.

מהו ביטוח דירקטורים ונושאי משרה?

לביטוח המיוחד הזה יש מטרה אחת עיקרית: להגן על חברי דירקטוריונים ונושאי משרות ציבוריות / מהותיות בחברה כלשהי מפני תביעות אישיות. כאנשי מקצוע בעלי תפקידי מפתח, הם חשופים לתביעות כנגד שמם הטוב או תביעות אישיות, ובמקרים רבים מדובר בתביעות חסרות ביסוס, בכאלו שבאות לפגוע ביושרה המקצועית שלהם או בניסיון להעביר אותם מתפקידם ממניעים שונים.

ניתן לחשוב על הביטוח הזה כמגן של הדרגים הבכירים בחברה שלהם, כזה שיאפשר להם להתרכז בעבודה החשובה שלהם ולא בשום דבר אחר. 

ביטוח דירקטורים ונושאי משרה

האם הביטוח מגן גם מתביעות כלפי החברה המעסיקה?

לא, וזו נקודה שכדאי להתעכב עליה. אנשים רבים חושבים שביטוח דירקטורים ונושאי משרה מגן גם על החברה עצמה מפני תביעות משפטיות שונות, אך זהו ביטוח מסוג אחר. לחברה יש מעמד משפטי אחר מאשר לעובד בתוכה, לכן הביטוח לא מכסה תביעות מסוג זה. 

אלו חברות משקיעות בסוג זה?

חברות ועסקים רבים בישראל בוחרים לבטח את העובדים שלהם בביטוח דירקטורים ונושאי משרה במטרה להגן עליהם מפני תביעות על מעשה לא ראוי שביצעו בעבודתם או תביעות אישיות שונות.

לרוב, הקבוצות שנוטות להשקיע בביטוח מסוג זה הן:

  • עמותות מכל תחומי הפעילות
  • חברות ציבוריות
  • חברות פרטיות
  • חברות הייטק וסטארט-אפים
  • חברות אשר מנפיקות את עצמן בבורסה בארץ ובעולם
  • מועצות ורשויות מקומיות

מה הביטוח מכסה?

כפי שבוודאי הצלחתם להבין, ביטוח דירקטורים ונושאי משרה הוא ביטוח די רחב אשר מכסה שורה רחבה של מקרים ואירועים. ראשית, הביטוח מכסה את הוצאות ההגנה המשפטית שעל העובד והחברה להשקיע במהלך המשפט.

בנוסף, לרוב הביטוח מכסה גם עבור מקרים של תביעות כנגד תקריות שאירעו בחברה לפני שאותו עובד נכנס לתפקידו אך שההשפעות שלהם השפיעו עליו והובילו לתביעה נגדו. כך, העובד יוכל להתרכז בעבודתו ולא לדאוג מתביעות שכלל אינן קשורות אליו. 

בדומה לביטוחים רבים אחרים, הכיסוי הביטוחי של ביטוח זה יכול להשתנות בהתאם לפוליסה, לכן יש לקבוע פגישה עם סוכן הביטוח שלכם ולוודא שהפוליסה שלכם מתאימה לצרכים הנוכחיים שלכם. 

האם זהו ביטוח שכדאי להשקיע בו?

אכן כן. בעידן של היום תמיד עדיף להיות מוגנים מכל הכיוונים, בעיקר כשזה נוגע למחזיקי עמדות המפתח אצלכם בחברה או בעסק. על מנת שתוכלו לבצע את עבודתכם בראש שקט, מומלץ להשקיע בביטוח מקיף ואיכותי שידאג לכל הפרטים בשבילכם. 

אנחנו ב״דואט סוכנות ביטוח״ מקווים שהצלחנו לעשות לכם קצת סדר בראש ולחשוף אתכם לביטוח שיהפוך את החיים שלכם לקלים ושקטים הרבה יותר. במידה ואתם מעוניינים להנות מהביטוח הזה אך לא יודעים כיצד להתחיל, הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם.

אנו מלווים מספר רב של חברות במשק ועובדים בשיתוף פעולה עם חברות הביטוח המובילות במדינה, כך שתוכלו להיות מכוסים מכל הכיוונים.

מוכנים לעשות את הצעד הראשון? חייגו אלינו לטלפון: 1700-50-20-29.

/ 5.

לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים
דילוג לתוכן